Învățământ liceal
Învățământul gimnazial
Învățământul primar
Învățământul preșcolar
Proiect Erasmus +
Informații de interes public
- Rezultatele finale pentru concursul postului de paznic
- Rezultate proba practică pentru concursul de paznic
- Rezultatele probei scrise de concurs pentru postul de paznic
- Rezultatele contestației concursului de ocupare a postului de paznic
- Rezultatele probei de evaluare a dosarelor pentru postul de paznic
Ultimele evenimente
- Programul înscrierilor la examenul de bacalaureat sesiunea iunie 2025
- Rezultatele admiterii în clasa a IX-a la proba scrisă (an școlar 2025-2026)
- Rezultatele admiterii în clasa a IX-a la proba orală (an școlar 2025-2026)
- Lista locurilor neocupate pentru inscrierea în învățământul preșcolar - Etapa I
- Lista copiilor admiși la clasa pregătitoare în anul 2025-2026
Rezultatele finale la proba scrisă pentru concursul postului de secretar
Aici puteți vedea rezultatele: Rezultate-proba-scrisa-post-secretar.pdf
Anunț privind organizarea concursului pentru ocuparea postului vacant contractual de secretar - post unic
Puteți descărca conținutul anunțului de aici: LTO_anunt_secretar.pdf
Ziua Europeană a Sportului Școlar - European School Sport Day 2024 (27.09.2024)
Mișcarea în curtea Liceului Teologic Ortodox „Sfinții Împărați Constantin și Elena” Piatra Neamț prin diverse activități: dansuri, crosuri, jocuri sportive și jocuri ale copilăriei, cu implicarea cadrelor didactice și a elevilor din ciclul primar și gimnazial și liceal.
Deschiderea anului școlar 2024-2025 (9 sept. 2024)
Cu mic, cu mare ne-am adunat astăzi în curtea Liceului Teologic Ortodox „Sfinții Împărați Constantin și Elena” din Piatra Neamț, pentru a participa la festivitatea de deschidere a anului școlar 2024-2025.
Succes elevilor și cadrelor didactice în noul an școlar!
Raport dinamic al locurilor disponibile pentru anul școlar 2024-2025
Îl puteți descărca de aici: Raport ocupare locuri_semnat.pdf
Activitate Erasmus în Praga (zilele 4-5)
Zilele de 13-14 mai 2024 au continuat cu activitățile din cadrul cursului abordări inovative de predare La finalul cursului au fost înmânate diplomele de absolvire.
Activitate Erasmus în Praga (ziua 3)
În a treia zi de curs tema a fost "Blended learning and peer education". Ce este blended education, cum putem folosi aceasta metodă în clasă și ce activități putem face cu elevii. De asemenea, s-a discutat despre trendurile moderne în evaluarea formativă. Ne-au fost prezentate și am lucrat mai apoi pe platforme educaționale precum Edpuzzle.com, playposit.com, insertlearning.com, liveworksheets.com, quizzizz.com, insertlearning.com and kahoot.com.
Activitate Erasmus în Praga (ziua 2)
In a doua zi de curs Erasmus+ s-a discutat despre beneficiile gândirii divergente, în favoarea gândirii convergente, tipuri de activități ce pot fi abordate în clasă, despre activitatea metacognitivă și cum îi facem pe elevi să învețe. De asemenea, au fost abordate subiecte precum diferența dintre games, gamification și game based learning și beneficiile învățării alternative.
Activitate Erasmus în Praga (ziua 1)
În perioada 10-14 iunie 2024 se desfășoară a treia mobilitate din cadrul proiectului Erasmus+ 2023-1RO01-KA121-SCH-000120729. Aceasta are loc în Praga/Cehia. La activitate participă 4 cadre didactice din unitatea noastră: Balan Domnica Iulica, Carligeanu Lacramioara, Muraru Andreea Raluca și Nistor Iris Alexandra.Tema cursului este: “Make the students think.”
În prima zi de curs am participat la prezentarea modulelor: competențele secolului 21 și dezvoltarea creativității și gândirii critice. Cursul a debutat cu un joc de cunoaștere a participanților, ocazie cu care am descoperit naționalitatea fiecăruia dintre participanți. Mulți provin din Spania, Turcia, Portugalia, România și Croația. S-a pus accentul pe lucru în echipă, colaborare și învățare prin descoperire.
Apoi am abordat subiecte precum competențele secolului 21 și necesitatea formării lor la elevii noștri. De asemenea, am discutat despre importanța creativității și a gândirii critice. Participarea la curs este una activă, axată pe colaborare și metode inductive. Atmosfera cursului este una pozitivă.
In a doua parte a zilei, ni s-a oferit un tur ghidat de 3 ore pentru a vizita cele mai importante obiective ale orașului, ocazie în care am putut de asemenea, să socializăm mai mult cu ceilalți participanți ai cursului, în timp ce admiram frumusețile orașului.
Lista copiilor admiși - an școlar 2024-2025
Puteți descărca lista de aici Lista copiilor inscriși si raportul cu locurile libere dupa prima etapa.pdf